-i can do it lika a dude!

Idag har det varit en såndär händelselös dag...men nu är jag jätte trött så det blir en "kolla-på-film-och tjocka-sig-kväll, bara mysa och verkligen känna att det är fredag!

Vi fick matte"läxa" av Anja idag som ska vara klar om två veckor och, jag är nästan klar.
jag tror jag måste försöka släppa skolan lite, det har blivit alldeles FÖR mycket jag träffar knappt mina kompisar längre, jag slutar skolan runt tre/fyra och sedan är det Dansprofil till sex/halv sju, sedan åker jag hem och pluggar och helt plötsligt är klockan halv tio och då kanske jag ska äta middag också, har hört att sånt kan vara bra.
Men sammtidigt känner jag att mitt stressande hjälper mig på andra tankar, och det är ju bra! Eller har jag fel?

men, Nu ska jag kolla på Idol och sen blir det att leta efter en bra film...men vilken är ju då bara frågan. 

puss&kram!

varje val kan förändra livet men tänk också på att allt som händer har en mening!

Varje motgång gör dig starkare.
när livet känns hårt tänk på allt det bra du har varit med om.
istället för att tänka på dom som har lämnat dig, tänk på dom som alltid stannar kvar.

bra ord men som man säger, det är lättare att säga än att göra...

det vi kallar ord
Postat av: Elin Namnieks

Snygga örhängen!!! Såna jag fick av dig ju (a <3

2011-09-27 @ 21:13:20
URL: http://elinnamnieks.blogg.se/

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0