Om ditt hjärta slår
kommer jag känna av din själ vart jag än går


B; Mina dagar så som jag minns dom. 

Tankar om saker som händer i min lilla box, den som jag försöker ta mig ur.
Ta mig ur all stress, all smärta i kroppen efter varje måltid, ta mig ifrån den psykiska smärtan som smyger sig inpå mina känslor.
Bland all sorg och osäkerhet finner jag även en äkta lycka med familj, vänner och en speciell person.
Jag älskar han så otroligt mycket och allt blir bara så himla bra i hans närhet.
För ett halvår sen trodde jag aldrig att det var han jag skulle umgås med varje dag, få hålla om när jag ville och få kalla han för min. I hans närhet är jag endast mig själv skäms inte för något och han vet mer om mig än vad någon annan gör. 
Jag är så lycklig, känner mig så hel. Jag känner mig inte ensam! 
Den försvunna pusselbiten i mitt liv har jatg äntligen hittat!

Dagens nostalgi; The tallest man on earth - Love is all 

/mJ

det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0