tears stream down your face when you lose something you can not replace.



jordgubbar, melon, godis, glass, mer jordgubbar och annu mera glass. 
sommaren är som den ska, iallafall i matväg! och vågens siffror höjer sig, samtidigt som min kropp mår bättre och bättre! 
Idag tackar jag min mamma och kelly för sina kloka ord, vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till om dom inte fanns där och tar emot mig när jag bara vill falla, falla genom jorden som finns under mina fötter. 


Jag ser oro, anar sorgen inom Dig 

Har sett det förr, då den var inom mig

En ocean av kraft som gör Dig fri

Du är havet ingen sett;                                                    

                                                            - Mikael Andersson


/mJ


det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0