We're falling apart but coming together again and again

Så länge du inte ber om det, kan jag inte lysa upp din väg som du lyser min.


vad ska man göra när känslor försvinner men hjärtat brinner, brinner för att få allt bli bra, att få allt tillbaka som det en gång var. Jag såg två gamla människor som sa "jag älskar dig" till varandra, gav varandra en puss och gick vidare hand i hand. Så vill jag också ha det, jag vill veta hur jag vill ha det. hur jag ska leva livet. Inte tro hur man vill ha det utan verkligen veta. 
Men medans jag funderar på vad jag vill ska jag fundera, fundera och få tankar som stött på mig som så många gånger förut. Snälla ge mig ett svar och snälla ta mig tillbaks till livet vi levde en gång. 

/Falling in and out of love, Ashamed and proud of
Together all the while

/mJ


det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0