Let me take you away, say goodbye to your broken heart

B; hittat under mars

Äter årets första glass, umgås med fina vänner, åker på utflykter lite här och vart, frizon är i full gång, vädret blir mildare, smider planer inför de närmsta månaderna, ser Hoffmaestro. Ja det börjar hända lite saker. 
I takt med att solen tittar fram oftare känner jag mig gladare och känslorna sprudlar mer och mer för var dag som går. Det känns i hela kroppen att det inte är många månader kvar till studenten och jag känner stressen för mina betyg mer och mer. 
Det är inte alltid den dans på rosor som jag önskar att det var. Men för var dag som går känner/ser jag framsteg. Det är skönt att veta att det går åt rätt håll igen. Jag önskar att det vore så för alla mina nära och kära också. Men någon gång vänder det för dem med. Så kämpa, kämpa, kämpa. Jag finns här och hjälper er! 
 
Det finns så mycket som gör mig så irriterad nu mellan varven, som att man till exempel inte vet vem man kan lita på när det uppstår tvister. Ska det vara så svårt att hålla sig till sanningen? Är du vän med mig men inte gillar saker jag gör, ta det med mig då istället för att gå till massa andra som ändå berättar för mig. Det sparar så mycket energi om man bara tar det direkt med den det handlar om. Men man kan inte ändra folks beteende, har insett det nu. 
Ingen är perfekt lika som att jag absolut inte gör allt rätt själv och är långt ifrån perfekt.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan internet. Utan alla sociala medier, som jag i vanliga fall brukar svära åt, hade nog jag inte klarat detta. Har tre som bor utanför Sveriges gränser för tillfället, tre riktigt viktiga människor, en i London, en i Danmark och en i Mexico. Det är så skönt att bara skriva/ringa/skicka bild till dom när man saknar dom lite för mycket. Så dagens ros går till nätet och alla (användbara) appar.
 
32 dagar till studentkryssningen
48 dagar till min 29e & sista dansuppvisning
54 dagar till balen
75 dagar till Håkan på Ullevi
81 dagar till studenten
84 dagar till One direction i Köpenhamn

Det börjar verkligen dra ihop sig för alla roligheter! 

det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0