De sagde det ville gå galt for os. Stik imod alle odds der står vi her

 
 
Har haft den bästa helgen på så otroligt länge. Den slår nog alla helger om jag ska vara ärlig. 
I torsdags åkte jag tillbaka ner till Danmark för att umgås med min favorit en hel helg.
Efter roadtrips, skratt, kärlek, trygghet, premiärbesök på Tivoli, massa nya danska ord i bagaget och en tårfylld hemresa vet jag exakt vad hjärtat säger. 
Har sagt det innan och kommer säga det tusen gånger till, han får mig att må så bra. Han får mig att orka dagarna. Han väckte de döda fjärilarna i höstas och än är de inte döda och kommer inte dö.

Nu väntar två och en halv vecka till studenten, det är helt sjukt att jag knappt kan förstå det! 


/Jeg ved at vi to kan gå igennem ild og vand

Og jeg vil elske dig til verdens ende
De sagde det ville gå galt for os
Stik imod alle odds der står vi her, baby
Langt om længe er det stadig dig og mig

Knus! 

det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0