It's never too late to get back up an try again

B; min senaste månad i bilder
 
Samtidigt som jag försöker klara skolan (som hänger som en skör tråd. Känns det som iallafall) så försöker jag även passa på att umgås med vänner och ta vara på mina sista veckor innan studenten fullt ut. 
Tog en trip till Linkan med Kelly och hämtade balklänning och shoppade, ätit massa extra god mat och hävt i mig kaffe i samband med plugg, åkt på en riktigt sjuk och rolig studentkryssning, umgåtts med många fina vänner, firat Henric som fyllde 20 och umgåtts med min fina pojkvän. 
Efter 15 år som dansare på aktiv ungdom sa jag även tack för mig idag på min sista uppvisning. Tårarna var nära och några elever kom med blommor. Det har gett mig så mycket energi och glädje att ha dessa underbara tjejer.
 
Den kommande veckan kommer bjuda på megastress, massplugg och bal. Kom och titta!
Lördag: ishallen kl.15;00 och källängen kl. 17:00.

det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0