Mina gymnasiedagar

Allt innanför och utanför skolan
 
 
 
Där har ni den, min gymnasietid. Trots min bildbomd så är inte alla dagar som är värda att minnas här med men jag kan ju inte ha med allt.
Har gått igenom så otroligt mycket genom dessa år. Både tråkiga men också otroligt mycket bra händelser. 
Det har helt klart varit de tuffaste åren men fy sate vad bra de har varit!
Jag har fått så himla fina vänner här, vänner för livet som jag hoppas att jag kommer kunna ha kontakt med efter studenten.
När jag satt där första dagen i ettan trodde jag aldrig att det skulle gå så himla fort, som det faktiskt gjorde och jag kunde aldrig tro att jag skulle växa så mycket, som människa. 
Blod, svett och tårar har det varit, men alla skratt och galenskaper har toppat det dåliga.
Det bästa med är att det inte är riktigt slut än, vi har 17 dagar på oss att skapa de allra sista oförglömliga minnerna.

Så alla ni som jag träffat, ända sedan ettan tills nu. Tack för dessa år och tack för alla minnen jag kommer bära med mig livet ut! 
Nu taggar vi de sista två veckorna för STUDENT!! 


student - för vem vill gå i ettan nu?! - För att tagga till det lite extra! 

det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0