Miniflytt

 
Ett litet gladare inlägg än det förra, 
Under mellandagarna startade jag och familjen ett projekt. Vi (tre) barn skulle byta rum med varandra.
Jag behöver inget stort medan Elliot och Isabelle behöver lite större. Så vi handlade färg och började måla om i två av rummen. Elliots blå vägg blev min röda. Här är resultatet i dagsläget. Det är inte färdigt utan beroende på när jag ska flytta är planen än så länge att en ny lampa ska in samt lite fler saker på väggarna. 
Detta blev en riktig utmaning för mig med tanke på alla mina tusen saker, men jag är nöjd.
Jag trivs i mitt lilla krypin! 

Nu är min systemkamera i bruk igen, tack vare julklappen jag fick av pappa och Jennie. Men oj vad jag är ovan, när våren kommer ska vi bli vänner igen! 


det vi kallar ord

här kan ni ge mig några ord;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0